Saturday, October 5, 2013

merajuk atau curang ??

merajuk
sumber google
Assalamualaikum..siapa suka merajuk ?? angkat tangan sikit..hehe..dan siapa pula dekat sini yang suka curang?? meh aku bagi tangan kat orang macam ni..hee

kalau kita baca di internet, ramai yang mengatakan income dari BE atau CPUV nuffnang ni amat masyuk kalau trafik kita tinggi..tapi aku masih tak tahu setinggi mana yang diperlukan untuk masuk ke dalam kategori masyuk tu..mungkin 1000 UV sehari??

dan nak dijadikan cerita, hari ini telah masuk income dari salah satu BE yang dah hampir sebulan setengah menari-nari dekat blog aku ni..dan agak pelik juga dengan income BE tu sebab aku rasa income CPC lagi banyak jumlahnya jika dibandingkan dalam satu tempoh yang sama..

so dengan perasaan tawar hati dekat cik nuff ni aku mula la mencari isteri baru..yang mungkin boleh memberi lebih servis dari cik nuff kita ni..dan akhirnya setelah ditilik-tilik aku memilih untuk turut bersama 8share dan churpchurp..

agensi pengiklanan ni satu klik dapat 20 sen..dan bagi sesiapa yang rasa iklan blog dia lebih menjana pendapatan dari CPC berbanding CPUV.. mungkin ini adalah jawapan yang anda cari-cari selama ini..kot??

so kesimpulannya aku letak ketiga-tiga agensi pengiklanan kat blog ni..adil la seorang dapat satu ruang kan??

so apa pendapat anda semua mengenai perkara ni?? yang mana lebih bagus ye?? pendapat blogger veteran amat diperlukan :)
nota kaki : Alhamdulillah setelah hampir 2 bulan sejak aku kembali aktif, income nuffnang aku dah berjaya masuk ke jumlah yang dah boleh ditunaikan..terima kasih ye kepada semua yang menyokong biskutcelup selama ini..sayang korang ketat-ketat tau :)





6 comments:

  1. i dont know.. xde pengalaman majuk n curang.. heh

    ReplyDelete
  2. buat masa ni masih guna nuffnang....

    ReplyDelete
  3. Saya tak ada iklan pun. Tak payah curang dan merajuk.

    ReplyDelete
  4. hahahaa cari isteri baru ya ? lucu la btw , about 8share and churpchurp tu bole la kita saling bertukar link ya main klik+ haha :D

    ReplyDelete
  5. Tak tahu camne nak kasi pendapat sbb memang tak arif dalam semua tu ;)

    ReplyDelete