Sunday, October 13, 2013

PERMOHONAN KE KOLEJ VOKASIONAL DAN SEKOLAH MENENGAH TEKNIK

permohonan online

PERMOHONAN KE KOLEJ VOKASIONAL DAN SEKOLAH MENENGAH TEKNIK

kepada adik-adik yang baru sahaja habis menduduki PMR 2013, jangan lepaskan peluang anda ye :)

syarat-syarat permohonan :
  • Warganegara
  • Tingkatan Tiga Tahun 2013
  • Sihat dan Sesuai Fizikal
  • Bebas daripada Penyakit Kronik
tarikh tutup permohonan : 25 disember 2013

untuk maklumat lanjut boleh rujuk di sini : http://apps.moe.gov.my/esptv/kvsptv_2013/

16 comments:

  1. Wah.. thanks atas info ye Akmal.. boleh maklumkan kpd anak2 saudara ni. Salam Aidil Adha, semoga sentiasa ceria :)

    ReplyDelete
  2. Nice info, Biskut.. Kolej Vokasional skrg dh sama level ngan college. Nama pun college kann. Ahak. Cuma peringkat sijil lahh..

    ReplyDelete
  3. nice sharing akmal :)
    adik ika pun ada sorang kat kolej vokasional tapi form5 dah haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau form3 boleh la mohon kan..hehe :P

      Delete
  4. perkongsian yang baik akmal..
    p.s: kasihan akmal dah 2 tahun tak dapat balik beraya.. sabarlah..

    ReplyDelete
  5. kalo dulu2 wat kolej macam ni kan best.. kak dulu sekolah teknik gak. dua tahun belajar dulu rasa singkat sangat . ^_^

    ReplyDelete
  6. salam akmal....buat apa?raya esok nie...xbalik malaysia ke
    ?hehee

    ReplyDelete
  7. selamat hari korban. takde pulak yang amik PMR tahun ni.

    ReplyDelete