Friday, September 6, 2013

Speak your minds by nuffnang and friends


jom ramai-ramai isi survey terbaru dari nuffnang bersama-sama advertiser yang lain..ada rezeki boleh dapat RM 1.00 bagi 1000 penyertaan terawal..

jom isi sebelum terlambat..seringgit pun rezeki jugak kan :) 

39 comments:

  1. oh...i see...i see...thanks for sharing...in shaa allah klu igt isi.. =3

    ReplyDelete
  2. tak isi sebab tak ada nuffnang -___-
    ekeke . . semoga murah rezeki ye Akmal :D

    ReplyDelete
  3. pesal aku isi sampai tengah trus jemmed...menci btol...hukhukhuk!!!!

    ReplyDelete
  4. sempat ke nak isi..cam dah lambat je. -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada rezeki dapat la seringgit..hee :P

      Delete
  5. dulu rajin gak nk melayan nuffnang nih.
    skang ni makin x minat nk layan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pun layan sikit2 je..tak layan nanti dia merajuk pulak :P

      Delete
  6. hey anda di sana! saya sudah...anda bila lagi? ahaha

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dh..wlaupn ada jwpan yg xpuas hti hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun main isi je..jnji siap..hahaha

      Delete
  8. dah buat mlm tadi...tp x dpt kut rm1 tu...sebab tgk x de pertambahan...terlewat mungkin...x de rezeki...):
    yup betul..! singgit pun duit gak..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki kalau ada jangan ditolak kan :P

      Delete