Monday, October 21, 2013

Jom tonton : Miss Pilot Episode 1


Episode 1

Miss Pilot Episode 1

genre: airlines
released : fall 2013

Assalamualaikum..ni satu lagi drama baru yang keluar mingu lepas..drama ni mengenai seorang perempuan yang agak "clumsy" yang terdesak untuk mencari pekerjaan..dan dia secara tak sengaja memohon untuk menjadi pilot tanpa menyedari bahawa perjalanan hidupnya bakal berubah dari saat itu :)


Part 1

Part 2

Part 3

--Credit to DramaGo--

21 comments:

  1. line wifi tak berapa bagus la mal..huhhuhu

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Bln 10 ni mmg bnyk cerita baru utk..sebab baru mula musim baru ( luruh)

      Delete
  3. saya baru layan part 1, rasa macam best je...cerita ni berapa episod? thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya 11 episod..tp cerita ni br episod 1 je..episod 2 keluar mingu ni..dlm mingu dpn baru ad sub rasanya :)

      Delete
  4. Replies
    1. Ni je yang termampu kak sukma..nak cerita pasal study nanti org bosan lak :)

      Delete
  5. pantang nampak , trus dload . jgn lupa episod seterusnya yer ...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ermm kat Jepun ada citer baru tajuknya 49 kan? Ada on air kat sana tak? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak perasan..nanti saya try cari ye :D

      Delete
  8. Nice sharing.. Menarik ceritanya.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat layan masa bosan ok la kan kak erin :D

      Delete
  9. woww menarik =) teringat pulak citer korea bab pilot ni..heroin tu mcm pernah tgok je..nice sharing

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete